استفاده از زغال دینام پژو 206 در ساخت بزرگ راه همت تهران

هرگاه هرجا اگر  زغال دینام پژو 206 شما تمام شده است. احتمال اینکه در جاده بمانید بسیار زیاد است. بنابراین، این نقص باید برطرف شود. در این راستا علائم اولیه تمام شدن زغال استارت به شرح زیر است:

اگر تغییرات آنی در سرعت استارت شما وجود دارد.
در صورت تمدید در زمان استارت وسیله نقلیه شما؛
اگر استارت وسیله نقلیه شما به سرعت قبل نمی چرخد؛
یعنی زغال موتور دینام استارتر ماشین شما شروع به ضعیف شدن می کند. پس از دادن پاسخ واضح به این سوال که چگونه می توانم بفهمم که کربن استارت تمام شده است، ضروری است که نقص مورد نظر را برطرف کنید. با این حال، نباید فراموش کرد که گاهی اوقات دینام استارتر ممکن است بدون هیچ نشانه ای زغال سنگ تمام شود.

سر پیچ ها از صفحه انتهایی بیرون زده و دارای شیارهای پیچ گوشتی هستند. آنها را باز کنید تا صفحه انتهایی جدا شود. ممکن است مجبور شوید با یک چکش نرم به صفحه انتهایی ضربه بزنید تا آن را جدا کنید یا به آرامی با یک پیچ گوشتی تیغه نازک آن را آزاد کنید.

اکثر دینام ها دارای یک بند در زیر صفحه انتهایی هستند تا به درستی آن را قرار دهد. اگر مال شما فاقد آن است، برای کمک به مونتاژ مجدد، برخی از علائم تراز را روی صفحه انتهایی و پوشش خراش دهید.

قبل از مونتاژ مجدد
همیشه قبل از مونتاژ مجدد دینام، داخل محفظه و اطراف سیم پیچ های میدان را تمیز کنید. از یک برس نرم برای پاک کردن هرگونه گرد و غبار یا کثیفی از آرمیچر استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که صفحه انتهایی و صفحه جلویی تمیز هستند و سوراخ‌های تهویه شفاف هستند.

ترمینال میدان اغلب دارای یک غلاف عایق است که در جایی که از صفحه انتهایی عبور می کند نصب شده است: فراموش نکنید که آن را تعویض کنید.